sobota, 25 października 2014

INFO

Z powodu braku zainteresowania moim fanfiction - zawieszam bloga. Nie będę pisać opowiadania dla jednej, dwóch osób. Kosztuje mnie to bardzo dużo czasu a nikt nie docenia mojego poświęcenia. Mam ogrom nauki i to cud, że w ogóle znajduję czas na pisanie. Pod ostatnim rozdziałem (już piatym...) pojawił się 1 komentarz. Cóż za motywacja, ekhem. Będę pisać rozdziały aczkolwiek dodam je jak moje fanfiction zyska Wasze zainteresowanie (w końcu).
Nie ode mnie zależy, czy ''Przekręt'' będzie kontynuowany. Proszę, doceńcie moją pracę i dajcie znać, że czytacie moje wypociny jednym małym komentarzem. Nawet nie wiecie jak bardzo to jest dla mnie ważne. 

P.S. Serdecznie dziękuję pepe za dodanie do listy polecanych blogów. 

Do kiedyś.

14 komentarzy:

  1. Nie rób tego, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze nie rób tego ! :c to jest zajebiste, zakochałam sie i nie moge sie doczekać co będzie dalej ! :c @julakk_94x

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rób tego, to ff zaczęło sie swietnie i bardzo mnie wciągnelo. Jest świetne, naprawdę. Mam nadzieje ze zmienisz zdanie. Pozdrawiam :( : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, proszę nie zawieszaj.. Możesz zarek swój blog na spisie fanfiction, albo na tt, spamuj, na pewno ktoś się zainteresuje, ja w ten sposób tu trafiłam, że ktoś napisał na Twitterze :) proszę, nie zawieszaj, to że dwie , trzy osoby komentują, nie znaczy ze tyle czyta, bo na pewno dużo więcej, tylko im się nie chce. Ja obiecuje, że id teraz będę komentować każdy Rozdział, ale proszę, nie zawieszaj.... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam nie zawieszaj! ;(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Początki zawsze takie są. Mało komentarzy, pustki. Natomiast po jakiś 10 działach więcej ludzi się pojawi. Wiem, że gdybyś teraz zaczęła kontynuować blog na pewno z działu na dział miałabys więcej komentarzy bowiem zapowiada się świetny blog.

    Pozdrawiam, życzę weny i czekam na powrót (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej kobieto wracaj ja nie moge żyć nie wiedząc co jest ! :) Prosze pisz dalej kochamy cie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracajj !!! Chcemy przekręt to genialbe opowiadanie i genialna oraz bardzo utalentowana autorkaa <3 daj rozdział please

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosimy kontynuacje :3

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ciagle sprawdzam w nadziei ze jest :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też , prosimy wracaj :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej Kochana !!
    Ja już poleciłam wszystkim ten fanfic a ty go zawieszasz !
    Jesteś genialna pisz dalej ;*
    Strasznie się wkręciłam ja i pewnie dużo innych osób chce dalszą część..
    Wiele osób jeszcze nie wie o tym blogu pisz dalej czytelnicy pojawia się w mgnieniu oka ! To jest genialne !

    OdpowiedzUsuń